Det viktigste for meg

Da har vi kommet hjem fra en fin feiring av mamma i dag, det var skikkelig koselig. Hun vartet opp med både lapskaus og bløtkake, skulle jo vært vi som gjorde det for henne, men denne gangen ville hun gjøre det selv. Skjønner det godt, for det er koselig å styre med litt middag på en søndag.

 

Det viktigste for meg var at hun ikke var alene i dag og DET var hun ikke.

 

På slike dager spesielt merker man at denne covid’en er noe dritt, for det er så leit at ikke alle kan komme samtidig. Med dette smittetrykket her i byen så er det bare slik det må være. Føler at denne pandemien bare kommer nærmere og nærmere. Det er så leit! Men kjempegod mat fikk vi, mammas lapskaus er bare best.

I kveld så tror jeg vi skal finne en film vi kan se på, så skal jeg gjøre mitt aller aller beste med å holde meg våken. Jeg er jo så ekstremt dårlig på det uansett om jeg sitter å ser på filmen eller ligger på sofaen. Jada, jeg har sovnet sittende flere ganger (hehe). Selv om at jeg bestemmer meg for at det ikke skal skje.

 

Vi får satse på en skrekkfilm så jeg ikke tør å lukke øya!

 

Og i dag sto jeg opp litt over halv seks, så jeg får vel vurdere å stå å se på filmen. DA kan det hende jeg klarer å holde øynene oppe gjennom hele greia. Men man vet jo aldri! Eller så har det vært en sløv dag hvor vi ikke har gjort noe som helst annet enn å være hos mamma. Mest deilig, men fy så kjedelig det er når man ikke har noe å gjøre.

Håper DIN dag har vært fin 🌷

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer
    1. Fint å ha folka sine i nærheten. Tenker mye på mamman min for tiden. Får komme meg til nordnorge en dag snart, kanskje jeg også får heimelaga lapskaus 😜

      1. Det er utrolig godt å ha henne i nærheten, men føler med deg. Pappa bor i Tromsø, så han har jeg ikke sett siden før pandemi 😢 Men jeg er veldig takknemlig for å ha den familien jeg har rundt meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg