Det visste jeg IKKE at jeg kunne!

Jeg skriver ofte innleggene mine i word, det er bare noe med hvordan ordene flyter når man skriver der. Men jeg visste jo aldri at jeg kunne bruke en mikrofon, liksom. Som skriver ned alt jeg sier! Det er litt rått syns jeg! Har bare brukt word stort sett daglig i 3 år og dette har jeg aldri visst selv om at jeg har sett mikrofonen oppe til høyre hver eneste dag. Det er jo ikke alltid at hjernen henger med, men moro å faktisk prøve det.

 

Så som du forstår så er dette innlegget snakket inn på word, og jammen meg er det ganske så nøyaktig. Både med ordene og tegnsettingen, imponert!

 

I dag så startet morgenen klokka 05.00, det er litt for tidlig for min del, men det er likevel ikke så ille når man først har kommet seg på beina. Vi la oss kl 23 i går kveld, så ble en passe lang natt for det. Nå har Rune fyrt i peisen og varmen begynner å bre seg utover her. Deilig! I dag er planen å dra frem vaskebøtta og fredagsvasken skal utføres. Kanskje jeg blir ferdig ganske tidlig med det i dag da. HVIS jeg kommer meg i gang tidlig, men det er ikke alltid like lett! Ha en strålende fredag ❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

2 kommentarer
    1. Hmmmm snakke inn innlegg…? Det har jeg ikke tenkt på at kunne gjøres 😀

      Jeg stod opp litt før 07.00 – og de er akkurat slik OK – men 05.00 er hakket for tidlig… 😀

      Lag deg en fin fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg