Dette er en søndag jeg vil huske godt! 

Våknet når klokka var halv ni i dag, deilig å sove litt lenger enn vanlig. Dagen i dag er for oss mammaer over hele linja, en dag for å markere oss og bare oss. I dag tenker man ekstra på mammaen i himmelen, mammaen som kanskje bor litt langt unna eller mammaen vi har her sammen med oss. Og ikke minst oss selv som er mammaer. Så gratulerer til alle der ute som er en mamma.  

 

Vi har hatt middagsbesøk og det har vært så utrolig koselig, vi laga hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med kålstuing til. Og så laget jeg en pavlova til dessert noe som falt i smak hos alle. Jeg fikk verdens nydeligste blomster med et hjerte i av min kjære sønn og et meget spesielt fint kort, det var så utrolig hyggelig. Dette er en søndag jeg vil huske godt! 

 

I morgen starter vinterferien her i Vestfold og den skal vi bruke til tur, kos og å sove lenge hver eneste dag. Vi har ingen spesifikke planer da R skal jobbe hele uka, men vi skal nok finne på noe å gjøre hver dag likevel. Starter ikke med så veldig godt vær denne ferien, men det vil komme sol om ikke så lenge. Håper alle dere fine mødre der ute har hatt en fin dag i dag og blitt gjort stas på slik som dere fortjener. (korreksjon, vinterferien er NESTE uke!!!)

Ha en fin kveld videre 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg