Dette fascinerer meg så….

Noen ganger forsvinner jeg inn i en liten tankestrøm, lukker ute alt annet rundt meg og tenker over livet et lite øyeblikk. Jeg er så fascinert over anatomien i kroppen og livets gang. Man starter med blanke ark, og må lære alt. Smile, le, krabbe, sitte, stå, snakke og spise selv. Utrolig.

At hjernen vår utvikles til å bli vår egen lille datamaskin, vi styrer den selv, vi bestemmer hva kroppen vår skal gjøre. Alle mennesker på denne jord tenker forskjellig, selv om vi kan ha «samme tanke». Vi tar egne valg, som blir vår sti i livet, og den skal følges daglig. At du er du og jeg er meg, det er jo bare helt amazing når man tenker over det.

Når man blir gammel, så går man liksom litt tilbake til det stadiet man kom fra. Hvis man blir riktig gammel, så trenger man mest sannsynlig både mating og bleieskift igjen. Kanskje man trenger hjelp til å uttrykke seg og hjelp til å komme seg ut for å kjenne strålene fra sola. Merkelig.

Alt i alt så er det viktig å leve livet godt, vi er jo bare her en periode. Da er det bra å gjøre det beste man kan ut av det. Hold kjær til ditt hjerte de du har nær ❤

Dagen dype tanke, klem til deg fra meg 😘

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg