Dette gir meg ikke akkurat et godt “rykte”!

Det er ikke ofte jeg virkelig sier min mening rundt omkring, spesielt ikke hvis det er ting som frustrerer meg skikkelig. Men nå er jeg frustrert, jeg er oppgitt og jeg er sjokkert. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen skal ha interesse av å rapportere min blogg for støtende innhold. Noen må virkelig ha lite å gjøre, jeg kan ikke skylde spesifikt på noen fordi jeg vet overhodet ikke hvem som gjør det. Men noen gjør det! Er det facebook selv?

 

Men, hvis DU ikke liker mitt innhold så er det ikke vanskelig å slette meg, fjerne meg som venn eller gå ut av min side. Men å evt melde meg inn fordi jeg har et innhold som ALDRI har inneholdt et eneste støtende ord, det er å gå over grensen. Det kan resultere i at jeg må starte helt fra start igjen, alle innlegg jeg noen gang har delt er borte vekk og vil mest sannsynlig aldri komme igjen.

 

Husk! Det er alltid lurt å lese et helt innhold i en tekst før du dømmer ut i fra overskrift

 

Jeg vet at dette har skjedd med andre bloggere også og til dere som er administratorer i bloggrupper (noe jeg også er). Vær så snill å gå igjennom rapporteringer før et medlem evt blir slettet. Har fått beskjed om at det ofte er i blogg grupper noen rapporterer. Får inn rapporter selv, men går nøye igjennom dem. Noen er ute etter å ødelegge, noen er ute etter å bare gjøre dette for gøy. Det er ikke gøy, det er veldig leit. Spesielt når jeg vet jeg følger ALT av retningslinjer som facebook har.

 

Som sagt så sier jeg ikke at det ER noen av dere som leser dette som har gjort det, det KAN være facebook som har gjort det av en eller annen grunn. Til og med administratorer i grupper får beskjed om at mine innlegg er fjernet fra deres grupper. Dette gir meg ikke akkurat et godt “rykte”! Derfor er det viktig for meg å si fra at leneetarnes.blogg.no er en dramafri blogg med veldig få stygge ord.

God helg ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Det trenger ikke være at noen har rapportert deg. Jeg mener du hadde fått varsel/advarsel da. Dette som har skjedd deg er nok en kraftig feil fra FB sin side. En innstilling de har som fanger opp ord som resulterer i at du blir blokkert.

      Jeg har prøvd å lese nøye innleggene dine, men jeg finner ikke ut av det. Så du er nok mest sannsynlig utsatt for en feil i FB-systemet.

      Innstillingene til Facebook er sterkt overdrevet. Jeg fikk 3 dager for å skrive ordet ‘islam’, noe jeg ikke har sluttet med. 7 dager for ordet ‘mutant’, noe jeg ikke har sluttet med, og #labarnavære fikk jeg 10 dager for. Kanskje du har brukt ordet ‘is’ og beskrevet ‘is’ som bra? Så teit kan det være at FB da oppfatter deg som en islamsk terrorist 😂

      Bloggen min er sterkt begrenset på FB, men jeg er der. Så at du faktisk er helt blokka MÅ være en syntax error gone very bad!!

      1. Nei som jeg skrev i innlegget så kan det være Facebook og ikke noen. Ikke vet jeg, men ja jeg er havnet i et skikkelig error gone very bad. Men med støtte fra dere som støtter så blir jeg ikke helt demotivert ihvertfall og det takker jeg for fra hjerte mitt ♥️

        Møkk hele greia 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

        1. Hva skjer når du prøver å kommentere i en bloggruppe på Facebook? Hvis det ikke kommer opp et varsel med antall dager så er sperringen for alltid, eller inntil du får Facebook til å innse at her er en feil fra deres side. Da må du sende dem mld daglig inntil de responderer, for vanligvis ignorerer de og aldri svarer. Hvis du søker ‘utestengt fra Facebook’ på Google så får du opp mye. Nylig var det ei jente, husker ikke hvilken avis, men hun holdt på i 152 dager før Facebook reagerte. Ikke for å demotivere, men..

          1. 🤔🤔 kunne ihvertfall legge ut en status der fra min side. Prøvde i din gruppe 😊 Men altså, fant ut på FB nå at 849 av mine innlegg er slettet og ondsinnede 🤷‍♀️ kommer vel aldri til å få bruke linken noen gang igjen 🥲

            1. Så det er ene og alene bloggen din som er blokkert og ikke du. Da får du blogg support til å hjelpe deg å endre navn på lenken din 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg