Dette gjør meg lykkelig, men hva med deg?

For meg så kan lykke være så mye, det kan dukke opp når jeg minst venter det og det skal ikke alltid så mye til. For meg så har det alltid vært den minste lille ting og jeg kan også bare ved å være takknemlig og fornøyd kjenne på en god følelse av lykke.

  • Soloppgang eller solnedgang gjør meg full av gode tanker
  • Å gi av meg selv til noen
  • Få en uventet melding som inneholder gode ord
  • En koselig kommentar på bloggen
  • Levende lys
  • Nyvasket hus
  • Familie samlet
  • En hyggelig kveld med kortspill
  • Full tank på bilen
  • Ingen skittentøy
  • En fin sang på radioen
  • Venner
  • En god film
  • Friskhet
  • Omsorg
  • Rettferdighet
  • Støtte

Jeg tror nesten jeg kunne fortsatt mye lenger, men poenget er at det skal ikke mye til å være lykkelig hvis man kjenner etter. Jeg håper DU kjenner etter innimellom. Hva gjør DEG lykkelig?

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Jeg er enig i mange av punktene dine 🙂 Og det er så viktig å fokusere på det som gjør oss bra i stedet for å være opptatt av det negative. Positiv “vibe” gir glede og ro.

    2. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Koselig “kommentar på bloggen, full tank”, en ny dag, komme hjem…det er så mye. God klem til deg. <3

    3. Det er oftest små ting som gir gode øyeblikk av lykke hos meg 😊. Lista ville blitt lang!

      • En kaffekopp i skogen, med soppkurven full av godsaker
      • Reint sengetøy som har tørket ute
      • Lukten av nybakt brød i huset
      • Lære/beherske noe nytt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg