Dette gleder meg om dagen

“Det er viktig å sette litt ekstra pris på de tingene som gleder oss i hverdagen og jeg er sikker på at vi alle finner flere ting enn vi egentlig tenker over. Her er 9 ting som gleder meg om dagen”

 Vår 

Det er vår i luften, morgenen er iskald og kvelden er iskald. Men, hva gjør vel det når solen varmer godt midt på dagen, herlig!

Prosjekt bad 

Vi er i gang og det er så godt, selv om at dette er et langtidsprosjekt så er mye allerede gjort. Gleder meg til nytt bad. 

Min fysiske form 

Jeg har gått mye og lange turer i det siste og kjenner at formen min er så god og kondisjonen er bedre enn på lenge.  

Corona

At jeg har hatt det og kan legge det bak meg for en periode og slippe tanken på det.

Natt

At jeg kan legge meg trygt om kvelden og sove godt.

Mat

At kjøleskapet er fylt og vi har reint vann i springen.

Kjærlighet

Det er så mye kjærlighet i menneskene rundt meg.

Bloggen

At det er så mange fine mennesker her inne på bloggplattformen og at jeg har så mange fine lesere.

Livet

At jeg har det bra i livet mitt.

Noen ganger tenker jeg over alle disse ting og kjenner på en god følelse inni meg, jeg er jo så takknemlig. Det finnes så mye mer, så mange små ting som gjør meg glad. Alt i alt så har jeg MYE å smile over. 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Jeg liker å ta frem gledene, jeg har jo så mange av dem og det er hyggelig at du deler mange av dem. Badet er kaos, men i gang.🥰

        Klem til deg også og nyt helgen🥰

      1. Det er helt sant, på armen min har jeg tattovert dette: ” We all have bad days, but one thing is true. No cloud is so dark that the sun can’t shine trough”❤

        Så hyggelig at du også føler på noen av disse gledene

    1. Så mange gode tanker her – virkelig mye glede og kjærlighet – du er heldig tenker jeg 💜 Gode folk på blogg, der er jeg helt enig i…Fin du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg