Dette hadde jeg ikke trodd skulle skje i dag

Nå må jeg bare dele med dere hva som har skjedd i dag, for ENDELIG har ting ordnet seg! Nå har jeg ny url og jeg valgte å bytte navnet til noe så enkelt som leneelisabeth.blogg.no for det utgjør jo ikke store forskjellen. Men akkurat nå er jeg så glad og så takknemlig for å slippe å tenke mer på dette. Det i seg selv er jo en lettelse kan jeg med hånden på hjerte si. Nå må jeg bare tørre å faktisk dele nå da, blir jo nesten litt nervøs etter 41 dager uten.

 

Altså dette var så utrolig koselige nyheter for meg!

 

Nå kan jeg igjen dele linken min der jeg måtte ønske det og det gleder meg stort. Nå må jeg gjøre noen forandringer på header og linker rundt omkring, navn på instagram, siden min og litt sånn snadder oppdateringer. Og det skal jeg gjøre med den største glede, det er i hvert fall sikkert. TUSEN TAKK for all støtte, råd, tips og omtaler jeg har fått av dere. Det har jeg satt skikkelig pris på, mer enn dere aner.❤❤

mariposa-script-font

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg