Dette har jeg faktisk tenkt på lenge

I går fikk vi en svær sekk med ved og i dag så skulle vi stable, pluss rydde litt ute etter at Rune hadde rydda i boden. Alt det ble gjort og det var godt å bruke kroppen litt, jeg for min del kommer nok til å bli kjempestøl i beina. Det er typisk det når jeg gjør ting som inneholder bevegelser jeg ikke gjør daglig. Men, det er ikke det verste som finnes å være litt støl for det er faktisk godt å kjenne at man har bevegd seg.

 

Rune fikk litt blod på tann og har store planer for morgendagen, da skal han få skikkelig orden i verktøyet sitt og det er bra. Det er godt å vite hvor man finner ting når man plutselig trenger det.

 

Jeg kunne tenkt meg og kjøpt slike smartstore bokser for å organisere skikkelig i kjøleskapet og noe lignende for å få orden i skuffene med tørrvarer. Dette har jeg faktisk tenkt på lenge, men det har jo tydeligvis ikke skjedd enda. Den dagen vi setter inn nytt kjøkken så vet jeg akkurat hvilke løsninger jeg skal ha i skuffer og skap, det er i hvert fall sikkert. Skulle nesten ønske at den dagen var her nå, men det er den ikke!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer
    1. Da vi fikk nytt kjøkken kjøpte jeg flere kurver som jeg plasserte i de dype skuffene. Det er mye enklere å holde orden nå.

    2. Hei på deg!
      Fin ny header i bloggen din 😀

      Jeg er opptatt av litt system… hehehe så hos kjæresten min har jeg nå ryddet i skuffene og satt det i system… plastbokser (lave sådan) der man setter forskjellig i…. osv… litt slik jeg har hos meg selv 😀 Det er så greit å ha orden i sakene 🙂

      1. Takk, nå måtte den byttes når bloggnavnet ble nytt 😊

        Ja, jeg er veldig glad i å organisere jeg også, men har liksom ikke kommet meg til å sette igang med kjøkkenløsninger. Men NÅ skal det bli orden snart 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg