Dette skal gå bra!

Det er litt kaos her i heimen i dag, alle julekassene har kommet ned og jeg begynner litt smått å sette på plass ting. Hmmm, sånn smått er kanskje å fare med løgn for jeg klarer ikke å la noe være, så det riktige å si er at jeg er i gang med å få opp jula! Men juletreet tar jeg ikke ned enda, det får jeg vente noen dager med altså. Så heldigvis kom ikke det ned sammen med resten, for ja, dere vet hva som hadde skjedd da.

 

I dag har jeg fått kjøpt litt julegaver og det er så godt å krysse av på lista mi, gjenstår noen, men det nærmer seg. Har jo nesten en måned igjen, så dette skal gå bra!

 

Nå gleder jeg meg bare til å finne røkelse stativene en eller annen plass i eskene mine. Håper ikke at jeg kastet dem i fjor med tanke på at jeg ville ha nye. De var nemlig litt bøyd å tøyd i, men fungerte jo bra. Jeg husker ikke at jeg gjorde det, men der og da var det jo så lenge igjen til de skulle brukes igjen. Jeg vil fyre røkelse nå! Jeg får leite videre og komme meg i gang med det koseligste jeg vet på denne tiden.

 

❤❤❤

 

Altså, må bare tilføye, se på dette. Pilotstudenter kjørte på en helt spesiell flytur i dag for gi en hjerte hilsen til den tragiske flyulykken som skjedde her i Larvik på tirsdag. På flightradar hvor jeg titt og ofte er innom dannet det seg et hjerte til minne om de omkomne 🌹🌹🌹

HUSK Å TA VARE PÅ HVERANDRE  💕

Håper fredagen behandler deg bra og at du har en fin dag.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Fint med et hjerte på radaren til minne om de omkomne ❤
      t
      Så fin dere har det på stua, og nå ser jeg speilet og hvordan vegglampene kommer til sin rett 😉 Lykke til med julestyr! 😀

    2. For en fin gest å gjøre det for de omkomne ❤️
      Ettersom jeg igjen har klart å bli dårlig, ligger jeg litt etter med juleforberedelsene. Gardinene er oppe og lysestakene er satt fram i vinduene, og jeg har fått tørket litt støv og lagt på juleduker. Litt igjen til i morgen, og så kommer julepynten fram 😉

      1. Ja veldig, triste greier 🌹

        Har blitt skikkelig forkjøla jeg også, det er 3 gangen siden høsten startet så helt tydelig har vi ikke vært eksponert for noe slikt de siste par årene. Jeg holdte på litt her i hele går, så nå er røkelsen tent og det meste på plass og jeg nyter det ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg