Dømmes på utseende..

Ja, jeg ser på paradise hotel, og jeg har alltid syntes at Mr & Mrs Paradise har vært kleint å se på, litt putetv, men moro. Artig og se hvor flaue de blir ved å måtte fremføre skuespill, sang og dans. Men i går fikk jeg skikkelig vondt av Tea K. Forstår hennes poeng utrolig godt, og er veldig enig med henne. Det er nok press på både kropp og utseende som det er her i verden, og tilogmed der skal de nå dømmes på utseende i en konkurranse. Det er jo helt bak mål spør du meg..Talent, skuespill og prestasjon er en ting, slik har det jo alltid vært der og det er bare gøy. Men nå skal de dømmes for fitness, make up og utseende også. “Jeg vil ikke dømmes for hvordan jeg ser ut” Godt sagt. Stå på ditt Tea K  🙏 Heier på deg….

Ha en fin dag 😊

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg