Du betyr enormt mye for meg

I dag har min kjære samboer bursdag og da sto jeg ekstra tidlig opp å slang sammen noen ostehorn. Han fortjener litt god frokost på dagen sin syns jeg. Jeg føler meg så heldig som har deg i livet mitt, du er en hardtarbeidende omsorgsfull person som jeg setter så enormt pris på. Det er ikke en ting du ikke gjør for meg og jeg føler meg elsket med deg i min nærhet.

I dag skinner solen for deg og flagget er satt ut, du er jo igang med arbeid ute allerede og jeg må si du står på. Du er ikke akkurat av den typen som ikke gidder når du først har satt deg et mål. Og heldigvis så er ikke jeg det heller, bortsett fra når ting virkelig går meg i mot. Men da kommer du til unnsetning og hjelper meg der jeg egentlig hadde min arbeidsoppgave. Sånn som i går når spannet veltet, da gir jeg helt opp og må ta meg en pause.

Dagen i dag skal brukes til å jobbe sammen så blir det en kaffetår og en kakebit på verandaen litt utpå dagen. Du betyr enormt mye for meg og jeg elsker deg langt inni hjerterota mi ❤

🎈 GRATULERER MED DAGEN OG NYT DINE 41 ÅR 🎈

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg