Du er ei fin svigerdatter…

Veldig ofte så er svigermor en man ikke bestandig kommer overens med, jeg skjønner ikke helt hvorfor det er slik. Heldigvis har jeg ikke opplevd det. 2 svigermødre har jeg hatt hittil (forhåpentligvis skal jeg ikke ha flere) og begge er og har alltid vært topper’s for min del. Men det er jo ikke alltid slik for alle og det er jo synd 😱😳

Nå er jeg jo svigermor selv og jeg tror jeg er en type som min sv.datter ikke har noe imot. Det virker i hvert fall ikke sånn og jeg passer på å ikke bry meg for mye med deres liv. For jeg vil jo ha et godt forhold med henne for alltid. Jeg stiller opp der jeg kan stille opp og det kommer jeg alltid til å gjøre. Og vi har et godt forhold.

I dag fyller hun 25 år og har vært i mitt liv i snart 9 år, så vi har vært igjennom ganske mye sammen da vi har bodd under samme tak i lang tid for noen år tilbake. Det har vært veldig moro å følge med på utviklingen mellom Daniel og henne helt fra de var unge tenåringer til nå som de er voksne og venter barn.Gratulerer så mye med 25 års dagen din i dag fineste Martine ❤
signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg