Du ER fin !!

Har du noen gang sett deg i speilet og tenkt, æsj? Det skal du i så fall slutte med, for du er fin. Og akkurat de ordene er viktig å si til seg selv hver morgen, for det er nettopp det du er. Jeg fikk en periode for 1 års tid siden da jeg begynte å granske meg selv, så kun etter feil og fant ut at jeg syns ikke jeg var noe fin egentlig. Jeg likte plutselig ikke speilbilde mitt. Og jeg likte IKKE tanken jeg hadde begynt å tenke om meg selv.. tanken ÆSJ!

Jeg vet at ikke alle dager er like, men jeg ble litt redd for at dette skulle pågå en stund. Og det ville jeg ikke tillate meg selv, så nå skulle grunnen til dette letes frem og gjøres noe med! Etter et par, tre dager så klarte jeg å tenke fornuftig og sa til meg selv: «Nei, dette får du ikke lov å tenke om deg selv, du ER fin !!» Så nå var det på tide å bestemme meg for å se på meg selv med «nye» øyne. Finne det positive og tenke på meg selv som en bra nok person.

Få opp selvtilliten, tenke positivt og se på meg selv som fin igjen, og det hjalp…nå ser jeg ikke etter feil lenger men tenker at jeg er som jeg er og jeg er fin nok. Dagene mine ble bra, og fokus’et landet på andre ting, gudskjelov. Så husk, innimellom er det greit å snakke til seg selv når det trengs, det hjelper stort sett hver gang. Ikke vær kritisk, det gjør bare ting verre. Og jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Men prøv ❤

Vær den du er og vær STOLT av det .. det har jeg lært meg å være 👍😍 Dagene blir så mye bedre da 😘

Klem 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg