Du er unik!

Roger aka Bunny trash, du er unik! I går på selveste julaften var jeg så heldig å vinne i hans omvendte flaxkalender og ordene han skriver om meg er så utrolig hyggelig. Du er en jeg virkelig er glad for at jeg har fått bli kjent med. Er det noe jeg lurer på så er du der med en gang og jeg vet at jeg har deg i ryggen når jeg måtte trenge det. Det har du bevist!

 

Vi er helt forskjellige i våre bloggkonsept, men hva gjør vel det når man kan snakke sammen som 2 like mennesker ellers. Jeg digger at du er en mann som snakker rett fra levra bokstavelig talt og du tar mer enn gjerne hull på byllen som mange andre bare lar være. Det er mye du skriver jeg er enig i og det er mye du skriver jeg blir litt målløs over.

 

Men for meg er det nettopp det som gjør at jeg liker deg, du er fryktløs, du er rå og du får tunga på gli hos veldig mange. Sånn egentlig så ville jeg likt å sett deg i debatten på nrk for å snakke om temaer du brenner for. Det er et program jeg IKKE ville gått glipp av, det er i hvert fall sikkert. Takk for at du er du, fortsett med det! Igjen, du er unik og har verdens varmeste hjerte ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg måtte vente med å kommentere her, for denne kaninen er ikke vant til at det kommer så mye fint og hyggelig på én gang. Debatten ja… da jeg egentlig er boikotter av vår såkalte statskanal som egentlig bare er en propagandakanal full av tyver og banditter, så kan jeg faktisk se Debatten. Fredrik Solvang er en real kar. Men i det politiske landskap er det ikke mange jeg kunne vært i samme rom som, å da vise på TV når denne kaninen begynner hoppe rundt i studio og fortelle rottene at dem ER rotter, hahaha.. nå fikk jeg DEN filmen i hodet. Men anyways, fra spøk til revolver. Tusen takk det samme Lene, ditt hjerte og din sjel merkes helt fra Larvik til Drammen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg