Du fortjener hver eneste nominasjon.

Jeg tok meg den friheten å låne bilde uten å spørre om lov..

Når du kommer som en storm inn i denne blogg verden og tar pusten fra de fleste og flyr som en svane opp på første plass, så fortjener du den anerkjennelsen du nå har fått. Ikke bare pga at du nådde toppen rekordraskt, men fordi du har nådd så utrolig mange hjerter.

Du snakker om at talen til Maud er det sterkeste du noen gang har hørt, men dine ord når minst like mange. Du har humor, du har selvironi og du har omsorg for andre. Du skriver godt, og nå vil jeg gjerne anbefale alle som leser min blogg om å stemme på deg på ALLE de nominasjoner du har fått.

La oss stemme han frem til en vinner av disse prisene. Fordi du fortjener dem alle, så støtt vår Kokkejævel – Asbjørn Sandøy ved å stemme, og det kan du gjøre HER.

honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg