Du vet faktisk ikke det Lene!

I går så sa jeg noe som jeg selv ikke liker å høre at andre sier, for man vet aldri. Linda påpekte det med en gang, og jeg kjente det stakk inni meg, for så langt tenkte jeg ikke der og da”

Vi var på vei til Farris Bad da vi måtte stoppe for en som skulle over fotgjengerfeltet. Han så veldig full ut og jeg sa uten å tenke meg om: “Kjempefint å være drita full på morgenen da!”

Linda så på meg og sa:”Du vet faktisk ikke om han er full Lene, det kan hende han er sykOh my god, den traff meg så innmari, for jeg er så utrolig enig og det var skikkelig unødvendig av meg i det hele tatt og kommentere 🤦‍♀️

Noen ganger sier man ting man egentlig ikke skulle sagt, og det gjorde jeg i dette tilfellet, og det var feil. Det skal jeg innrømme, så det er viktig å tenke litt før man snakker, for alt jeg vet har det tatt han mange krefter bare å gå ut, shame on me!!

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg