Du vet kanskje ikke det jeg vet….om meg.

 

Jeg vet….

  • At jeg ikke er perfekt, jeg vet også at jeg heller ikke vil være det. For da hadde jeg vært unormal, for det finnes ikke perfekte mennesker.
  • At jeg feiler, men det er helt greit, det gir meg grunn til å prøve igjen. Det hadde ikke bare vært gøy om alt gikk på skinner bestandig.
  • At jeg kan være sta, det er slik jeg får til ting. For jeg gir meg ikke når det er noe jeg VIL få til.
  • At jeg elsker solnedganger, og kjører ofte til stranda i nærheten bare for å være, reflektere over livet og nyte utsikten.
  • At jeg har mål, gjerne litt høyere enn jeg kan nå. Da har jeg muligheten for å nå de realistiske målene mine.
  • At jeg elsker å rose andre mennesker, kritiserer ALDRI. Hvis jeg ikke har noe godt å si så sier jeg ikke noe.
  • Jeg gir aldri for å få noe, jeg gir fra hjerte enten det er i ord eller i gaver.
  • Jeg er optimist til det motsatte er bevist.

Man burde være glad for å være den man er, for alternativet er jo bare så mye verre. Så gjør som meg, se det positive I DEG SELV. Ikke fokuser på det du mener kunne vært bedre, å forandre seg selv på måter man KAN og kanskje burde forandre seg på er bra, men det man ikke kan gjøre noe med, må man godta…

-Lene-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg