Du vet, når man ikke kan, så vil man!

Jeg burde kanskje ha fått vinduene til å skinne, tørket bort litt støv eller tatt meg en dusj på dagen i dag. Det var i hvert fall det jeg tenkte mest på i dag og det er så utrolig merkelig at alt jeg hadde lyst til å gjøre involverte vann. Og hva var grunnen til det akkurat i dag? Joda, så enkelt som at vannet var borte i området her fra 08-16. Og da surrer tankene rundt alt jeg kunne gjort…. med vann. Rart! 

 

Vel, siden jeg ikke fikk gjort det jeg egentlig “ville” så brettet jeg klær, ryddet litt rundt omkring og redde opp senga. Produserte også en haug med isbiter (fylte opp vann i et par flasker til akkurat det), herlighet så avhengig jeg har blitt av isbiter i all slags drikke. DET er godt da og ikke minst sunt. 

 

Så dro mamma og jeg en tur inn til byen, jeg trengte litt småpjus på normal så da var det bare å få det gjort. En svipptur innom Bohus også og der var jula på vei opp. Resten av uka så er jeg opptatt med ting og det er jo litt synd sånn med tanke på at vannet er tilbake og jeg kunne satt i gang med alt jeg ville tidligere i dag. Men, den lysta har forsvunnet så klart. Du vet, når man ikke kan, så vil man! Enda godt det gikk over hehe. 

Håper alt står bra til med DEG ♥

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Hehe, rart det der, hvor mye man skulle ha gjort av akkurat det en ikke kan. 😄
      Kjenner meg godt igjen i det.
      Vi har vann i massevis både ute og inne, så jeg har ingen unnskyldning 😉
      Ha en fin dag! Klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg