Ellers så har jeg det bra da

Tenk om man kunne spist is i HELE dag, det hadde vært helt perfekt, det er så sykt varmt. Og is er jo godt da. Jeg liker ikke å klage på varmen, og jeg gjør egentlig ikke det. Men FYTTI RAKKER’N i dag er det utrolig hot. En ting som skjer meg er at jeg blir så ukonsentrert på slike dager, jeg begynner med en ting så blir det for varmt. Så prøver jeg å gjøre noe annet, men neida. Tror ikke slike dager er ment til gjøremål. Ikke for meg ihvertfall.

 

Noen ganger dukker det opp et lite klage innlegg, men det må til det også i en hverdagsblogg.

 

Jeg har en parasoll her ute som jeg koser meg under, og akkurat nå kom det et deilig vindpust så det er ikke så verst likevel. Mistet akkurat en isbit på verandagulvet og det tok 1 sekund så begynte den å få problemer hehe. I natt tror jeg at jeg har sovet skikkelig rart, våknet ihvertfall med en verkende nakke. Den har ikke bedret seg spesielt utover dagen heller, men jeg satser på at den kommer seg. Er det ikke det ene så er det det andre føles det som innimellom.

Ellers så har jeg det bra da 🙏

Plask, nå hopper jeg i det store blå og etterpå blir det en is!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Veldig glad i is..hele året i grunn..hehe.. 🙂 Er i dårlig form i dag så holder meg stort sett inne..litt kjedelig når det er så fint vær.. God bedring med nakken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg