Elsker du julefilmer? 10 filmer du burde se..

Jeg er en stor fan av julefilmer, og i fjor hadde jeg et maraton med meg selv. Rune liker ikke slike filmer, men jeg ser like gjerne film på telefonen som på tv. Så jeg satte i ørepropper, så på film mens jeg vaska, vaska klær, laga mat, laga kaker, pynta til jul osv osv. Noen ble mine favoritter som jeg planlegger å se i år igjen. Tenkte jeg skulle dele de med dere, så her kommer en liste over fine, koselige og herlige julefilmer du finner på netflix ❤🎅

Julekalenderen

En talentfull fotograf i en jobb uten fremtid arver en eldgammel adventskalender som kanskje kan forutsi fremtiden-og lede henne til kjærligheten. En romantisk, kjempekoselig film..

Christmas with a view

Det er kjærlighet ved første blikk, men skjulte hemmeligheter kan forvandle julen fra noe magisk til noe til noe miserabelt. Den er bare så fin.

Miss me this christmas

Et ektepar må finne ut om de virkelig er klar for å gi opp forholdet da skilsmissen deres skal tre i kraft 1.juledag. En utrolig fin og koselig film.

You can’t fight christmas

Dette er en film du må se etter miss me this christmas fordi det er en historie fra en annen vinker på samme hotell. En forretningsmann som bare tenker profitt, overtar familiehotellet for å blåse nytt liv i det, men kommer i strid med hotellets dekoratør. Dette er den fineste filmen ❤Prinsessen og dobbeltgjengeren

Stacey lager deilige søtsaker. Dobbeltgjengeren hennes har adelige forbindelser. Å bytte plass er akkurat hva de trenger. Morsom film.

Merry Kissmas

Kayla er forlovet med en berømt koreograf, men kjenner på tvilen. Og mer forvirring skal det bli når hun deler et kyss med en fremmed. Romantisk julefilm dette også.

I’ll be home for christmas

Advokaten og alenemoren Jackie vil avslutte en stor sak og nyte julen med datteren, men planene går i vasken da datterens fraskilte far kommer på besøk.

The spirit of christmas

Julen nærmer seg, og advokat Kate Jordan reiser til Vermont for å følge opp salget av  et vertshus. Der faller hun for et sjarmerende spøkelse med en forbannelse over seg. Koselig film.

A wish for christmas

Når Saras sjef stjeler den gode ideen hennes, ber Sara om mot til å si i fra. Men kan 48 timer med magi  gjøre en varig forskjell?

Juleprinsen

Kongelige affærer, romantikk og en veldig kjekk prins. Han er det viktigste oppdraget hun noensinne har hatt.

Jeg tror jeg kunne fortsatt i evigheter, det er så utrolig mange koselige julefilmer. I dag tror jeg jammen meg jeg må tyvstarte med litt julefilmer. Det er jo bare så koselig og jeg blir aldri lei. Hvis dere elsker julefilmer, så er dette noen av filmene jeg anbefaler dere å se… Enjoy ❤🎅

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg