En bivirkning eller to skal vi takle!

Her i byen opprettholdes rødt nivå på ungdomsskolene enn så lenge, det syns jeg er veldig bra så lenge smitten er som den er. Altså det er helt utrolig at vi 1 år etter faktisk fortsatt har denne pandemien her. Hvem hadde trodd det, ikke jeg i hvert fall. Uvitende som jeg var så skrev jeg et innlegg i januar 2020 ang dette som du kan lese her. Der skrev jeg blant annet at: “Jeg føler at det media sier sprer med redsel enn det viruset sprer sykdom”. Ikke visste jeg at det skulle eskalere og være så farlig for noen som det er.

 

Jeg vil ikke ha corona, jeg vil ikke at noen rundt meg skal få det, jeg vil bli kvitt dette så derfor tar jeg den.  

Når det kommer til denne vaksinen så har vi snakket litt om det her hjemme og vi kommer til å ta den når vi blir tilbudt den. Skal vi noen gang bli kvitt dette så må jo ganske mange mennesker ta den for å danne flokkimmunitet. Selv om at den har blitt laget kjappere enn vanlig så har jeg full tro på at den må igjennom samme godkjenninger som alle andre vaksiner må. Og hvis man tenker på hvor mange som allerede har fått den i forhold til alvorlige bivirkninger så virker den jo trygg. Men en bivirkning eller to skal vi takle!

Ta en for laget og ta den du også 🙏

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

1 kommentar
    1. Nei, nå skal vi ikke lenger følge `anbefalinger`. Nå skal nordmenn reagere og si ifra at nok er nok. Jeg kan ikke følge myndighetenes korona-regler. Jeg kan ikke sitte innelåst hjemme med munnbind så lenge Gardermoen er åpen. Fordi en mann må ha prinsipper og regler han lever etter. Nå har de hatt 10 måneder på seg til å stenge grensen og flyplasser. De har ennå ikke gjort noe. Og de vil at jeg skal sitte hjemme med munnbind? De vil nekte meg å reise til hytta, min egen eiendom i mitt eget land? Den går ikke. En mann må ha prinsipper og regler han lever etter. Og våre idiot-myndigheter gir jeg ikke 5 øre for. Det er ikke nødvendig for oss nordmenn å reise til hyttene våre, sa Solberg. Men det er nødvendig for morderen abdulla og geiteknulleren ali å reise til Norge, de må få slippe inn. Til helvete med det, til helvete med abdulla, til helvete med ali og til helvete med våre idiot-myndigheter. Nok er nok. Jeg er mindre redd for korona enn jeg er for våre myndigheters nesten overnaturlige inkompetanse. Vi styres av barnehagebarn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg