En dag jeg virkelig trengte

Det er så lenge siden siden jeg har hatt en dag som jeg hadde i går og fy søren så godt det var med en dag hvor jeg gjorde det jeg ønsket å gjøre. Ja, noe ble så klart gjort her hjemme også, men slik vil det alltid være for meg. Jeg startet dagen med et par timer hos frisøren, freshet opp fargen og klipte det litt. Det var nesten så jeg sovnet i stolen under vask, i en stol MED massasje, altså DIGG! Det passet utmerket på denne støle kroppen.

 

Etter frisøren dro jeg på Bohus og hentet et skoskap jeg hadde bestilt og kjøpte noe stæsj som jeg skulle ha oppå det. Så var det hjem å skru da og akkurat det syns jeg er litt gøy. Mange hater (les Rune) flatpakka møbler, andre liker det. Opp kom det ihvertfall!

 

Nå er gangen så og si ferdig, mangler en skohylle til våre sko som vi bruker daglig. Og taket skal males, men DET skjer ikke nå. Videre utover dagen var jeg sammen med sønnen min i et par timer også, det var så koselig. Alt i alt var dagen i går en etterlengtet fin dag jeg virkelig trengte før vi enten setter inn støtet med fliser på veggene inne på badet. Det har nå snart gått 48 timer siden jeg var ferdig med gulvet, så da er det bare å brette opp ermene og kjøre på videre.

Håper dere har det fint og at solen skinner hos deg også

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

21 kommentarer
    1. Det er luksus og komme til frisøren og få stelt håret sitt. Er en stund siden jeg også var der nå, og jeg ser at jeg trenger å klippe tuppene en del. Tenkte jeg skulle vente litt med å farge håret, for å se hvordan min egen egentlig er 😉 Håper du får en nydelig onsdag 🥰

    2. Den dagen tror jeg også du trengte. Den hørtes veldig så godt ut. Og en overhaling hos frisør. Det ble også stilig i gangen din. Syns også flatpakker er helt greit, gir så fin mestringsfølelse. Sol her også, nyt sola der :). <3

    3. Så fine farger på stæsjet i håret, og så fin du ble etterpå! Vel, du ER jo fin til vanlig, men nå ble håret enda finere 😉 Fint skoskap 🙂 Sola skinner her også 🙂

    4. Så godt at du hadde en så trivelig dag og kosa deg – det fortjente du virkelig 💖 Og så flott og fresh du ble etter frisørbesøket, da (joda, du er flott og fresh ellers også, men regner med du skjønner hva jeg mener, hihi 😉)
      Ble veldig bra med det skoskapet.. jeg liker også å montere ting, så jeg skjønner deg godt at du syns det var gøy.
      Ha en riktig flottersfin onsdag viderre, nå da 💖

      1. Takk, det var kos å ha en slik dag oppi alt🥰 Tusen takk og ja jeg skjønner hva du mener, så hyggelig sagt🤩

        Ja er det ikke gøy🥰

        Takk så mye, dagen har vært effektiv, kan fort bli en ny støl dag i morgen hehe.❤

    5. Deilig med frisørtimer – og så fin du ble! En perfekt “premie” i oppussinga! Gangen blir lekker – jeg gleder meg til å se badet! Klem <3

    6. Det var sikkert deilig med en pause fra oppussing og tid til andre ting. Nyt vårkvelden!🌱😊

    7. Veldig bra jobb med det håret, minner meg om Jane Helen, du husker? Det skoskapet var fint, personlig så blir jeg bare irritert på akkurat den type skoskap, for det er bare anvendelig for en viss gruppe sko. Men, nå er det vel ikke så mange som samler på sko som meg, har kastet noen nylig, det var litt rart så jeg måtte kjøpe noen nye.

      1. Takk, hmmm Jane Helen, å fillern, husker ikke i farta! Remind me

        Du har jo enorme mengder med forskjellige sko, så det kan jeg skjønne at det skoskapet kan irritere deg. Her i gården er det sneakers og et og annet par med tøfler hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg