En egen liten fest på verandaen

Jeg kan ikke akkurat si at jeg sminker meg så mye i disse corona tider, så da tyr jeg til bilder tatt i sminketiden innimellom

Litt om alt

Jeg er ikke fan av clickbait overskrifter, men jeg må jo si at på 1.april så syns jeg jo så klart at det er helt innafor. Og jammen meg fikk jeg noen spente meldinger i går på mine innlegg. Det var gøy, men godt det er bare en gang i året jeg for min del bruker det, for det gir en litt “ekkel” følelse i kroppen av å lage slike lureinnlegg. Så jeg er veldig glad for at det ikke er noe jeg driver med til daglig. Jeg liker at overskriften går igjen i innleggene.

 

Når jeg våknet i dag så var strømmen borte, og det blåste så mye at utemøblene våre hadde en egen liten fest på verandaen. I natt har porten stått å slamret og blomsterpotter har flydd rundt omkring ute så det måtte jeg få sikret i dag så jeg slipper å høre på det en natt til. Jeg er ikke akkurat den typen som ikke bryr seg om lyder på natta for å si det sånn. Litt skvetten av meg er jeg. Rune ville kanskje sagt VELDIG og ikke litt om den saken.

 

For hver gang jeg ser på pressekonferansen til Donald.T i Usa så blir jeg like forundret hver gang over hvor mye de som står på “scenen” tar på hverandre og hvisker i øra til hverandre. Langt under en meter er avstanden, gjelder ikke reglene for dem? Det er for dumt at journalistene sitter med god avstand og de står tett i tett og svarer på spørsmålene. Merkelig, men godt det ikke er slik i Norge.

 

Håper dagene går greit for dere alle sammen 🙏😊

 

Ha en herlig kveld

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg