En fin søndag

Når klokka nærmet seg 08.30 i dag tidlig bestemte jeg meg for å rett og slett legge meg på sofaen å kikke litt på tv. Når jeg la meg ned begynte jeg å tenke etter når jeg faktisk gjorde dette sist og jeg kan ikke huske det. Jeg er ikke en sofasliter i hvert fall, det er nå en ting som er sikkert. La meg godt til rette og satte på en serie. Tok vel ikke mer enn 2 minutter så sovnet jeg og jeg sov til klokka var 11.45. SÅ DIGG!

 

En perfekt søndag

 

I ettermiddag dro vi en tur til søs i Sandefjord, det var skikkelig lenge siden vi hadde vært der så det var på tide. Mamma var der også og vi spiste middag sammen. Når vi først var der så slang vi på oss litt arbeidslyst og hjalp til et par timer med gulvlegging. Godt å gjøre noe aktivt i dag også etter en avslappende start. Alt i alt så har søndagen vært en kjempefin dag. Og nå, nå er jeg skikkelig trøtt!

Hvordan har din søndag vært?

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg