En første gang for alt

I dag har jeg drevet å bytte url overalt hvor det var nødvendig, må jo få orden på alt nå som alt endelig er i orden. Og nå skal alt være helt i orden av det jeg må gjøre, det gjenstår litt fra support sin side, det tar LITT tid, men det er av veldig naturlige årsaker. Men, det er ikke hver dag jeg er 2 plasser på topplista så det var noe nytt, i dag er jeg nemlig både på 38 og på 73, det blir nok ordnet opp i veldig kjapt. Jeg vil jo ikke ta opp noens plass, det er ikke en alright følelse.

 

Jeg har ikke 2 blogger selv om at det kan se slik ut og det er jammen meg en første gang for alt.

 

Nå har vi nettopp kommet hjem etter å ha vært borte noen timer, det var kos. Rune har fyra i ovnen og jeg kjenner varmen begynner å spre seg og det er virkelig nødvendig, for det var ikke veldig varmt her. Er så glad for at vi satte den inn, beste avgjørelse gjort på et minutt! Sheriff er på plass rett foran døra til peisen og nyter det. Jeg skjønner ikke at han orker, men sånn er det med disse små, de elsker varmen. Håper dagen DIN har vært fin og at du har en fin kveld også.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
      1. Tiihii takk for det ❤ takket være dere her på bloggen så har jeg holdt meg gående i tiden jeg ikke kunne dele. Frister ikke å begynne å dele på alle grupper igjen faktisk, men man vet aldri

    1. Jøss! To plasseringer på samme liste. Det er sannelig en første gang for alt… Du har visst opplevd litt av hvert i denne bloggverdenen i det siste… Håper du slipper flere overraskelser av den negative sorten i alle fall.

    2. Jeg trodde jeg hadde blingset i går da jeg først så navnet ditt et sted, og så dukket du jammen opp en gang til. Måtte scrolle for å se om hode mitt spilte meg et puss, men nei da 😉 I dag var det jammen kjølig her og, så jeg måtte skru opp ovnene for å få det gjennomvarmt.

      1. Hehe ja, det er nok ikke hver dag man er to plasser på lista og sånn skal det jo heller ikke være, så det er godt å se at det er ordnet i dag så noen andre kan få den plassen. Det er viktig 😊
        Ja men fy så godt det ble utover dagen ☀☀
        Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg