En fortjent fridag…..

I dag startet dagen 06.15.. noe som er så altfor tidlig på en fridag. Planen min var jo å sove lenge i dag, men neida.. Får prøve igjen i morgen tiihii… I dag skulle vi ikke gjøre noe her hjemme, og det er faktisk så deilig. LItt småting som å vaske grillen og plukke av gamle blomster ja, men ikke andre gjøremål 😊 Men en ting vi har gjort i dag er å se på Teaterstykket Narnia, og det var så koselig, og de er så flinke…
Det jeg syns er ekstra gøy med slike forestillinger er å se hvor utrolig flinke disse barna er, de spiller som om de aldri har gjort noe annet, fantastisk 😊 Og utrolig flotte kulisser, pluss at selve oppsettet var veldig bra, well done.Nå skal resten av dagen og kvelden brukes til noe jeg ikke har gjort på MANGE uker, jeg skal slappe av. Jeg skal teste ut sofaen og se om jeg husker hvordan fjernkontrollen til tv’en fungerer hehe. Det eneste problemet med det er at jeg klarer jo søren meg ikke å holde meg våken når jeg legger meg på sofaen. Har jo ikke lyst å sitte i sofaen heller når jeg skal slappe av.. hva skal du bruke lørdagskvelden på?

-Lene- 😍

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg