En helt annen stemning

Etter en hyggelig kveld i går som vi avsluttet i 00.30 tiden så våknet jeg i dag klokken 06.15. Det er bare så typisk for meg når jeg har drukket og det er så kjedelig. Man skulle tro at man sov mye bedre med alkohol i systemet, men det er helt feil, i hvert fall for meg. Fordeler og ulemper med å drikke for min del er.

Fordeler

  • Det er en helt annen stemning når man er med å drikke
  • Latteren sitter litt løsere
  • Flere venner samles på samme sted
  • Musikken er bedre og alt av drinker smaker godt
  • Det er moro

Ulemper

  • Formen dagen derpå kan bli en dårlig dag med hodepine og uggenhet
  • Jeg sover skikkelig dårlig
  • Dagen etter blir ødelagt, man orker ikke så mye og bare slapper av. Man kaster bort en hel dag
  • Jeg får halsbrann
  • Lyster på noe hele tiden fra morgen til kveld den neste dag

 

Det var så koselig i går og ulempene minimeres kraftig når man har en kveld hvor man gir seg før svarte natta, så dagen i dag er en god dag bortsett fra at jeg er veldig trøtt. Ha en fin lørdag, det skal jeg ha.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer
    1. Jeg har det rimelig greit på fester uten å drikke jeg egentlig 🙂 Har prøvd både med og uten for å si det sånn 😀 Men godt du hadde en fin kveld og at dagen i dag er ganske så fin også 🙂 Bra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg