En klem gjør en glad dag gladere

Jeg gløtta så vidt på øya i 4 ish tia, trodde et øyeblikk at jeg burde vært oppe for lenge siden, men jeg kunne ikke huske å ha hørt alarmen og tv sto fortsatt på så jeg sovnet igjen. Jeg har jo ikke sjans til å se hva klokka er uten å dra på meg brillene, men du veit at hvis jeg gjør det, da våkner jeg i hvert fall skikkelig opp. Så jeg må noen ganger forsøke å se hva klokka viser uten de på og da er det godt jeg ikke har tilskuere kan man si.

 

En klem gjør en glad dag gladere og en umulig dag mulig! Men, nå som det ikke er det lureste du gjør så kan du jo alltids gi deg selv og/eller andre noen gode ord. Det gjør godt det også og smitter overhodet ikke på en negativ måte ihvertfall! 

 

I dag så skal jeg gå igjennom listen og planlegge resten av julegavene, slik at jeg kan ta meg en tur til byen denne uka og få de resterende gavene i boks. Jeg vet jeg har sagt det før, men innen fredag så skal jeg ikke ha en eneste gave å tenke på. Nå syns jeg tiden flyr fryktelig fort frem mot jul og i år har jeg ikke lyst til at den skal ta slutt. Gruer meg allerede til januar og februar. Slitsomme måneder syns jeg og de kan gjerne gå veldig fort 🙏

Ha en strålende mandag

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg