En kveld uten å se oss tilbake

Sånn for å være helt ærlig så er vi rett og slett litt utslitte i dag og avsluttet tidlig. Orker ikke sparkle, orker ikke å pusse og orker ikke å tenke på noe av alt rotet som er rundt oss. Vi har støpt ferdig selve gulvet i dag og i morgen gjenstår dusj sonen så er vi ferdige med den jobben. Og det er rett og slett utrolig deilig å tenke på. Vi ble sittende å planlegge mengde støp, dusjområdets størrelse, cm her og cm der helt til klokka var nærmere 15 i dag. Ting tar tid! Vi har jobbet til sene kvelden dag etter dag nå så i dag måtte vi bare ta en kveld uten å se oss tilbake på ting som burde vært gjort.  

 

Jeg ringte til hudlegen i dag, jeg kan jo rett og slett ikke fortsette med lysbehandling enda. Så da må jeg tilbake til behandlingen jeg fikk de foregående ukene, men nå får jeg gjøre dette hjemme selv og DET gjør ikke noe.  

 

Resten av denne kvelden skal jeg bruke på å gjøre ikke noe, jeg har lyst til å legge meg på sofaen å sove litt, men det skal jeg ikke. Legger meg heller tidligere til natta. Begynner å se frem til enden av dette prosjektet, men jeg vet at vi er et stykke unna og da er det ekstra viktig med å ta litt tidlig “fri” innimellom. Trenger litt annen fokus, så da ser jeg på Familien Bridgerton og nå har jeg ikke lyst at sesong 2 skal slutte noen gang. Har et par episoder igjen og drøyer dem så lenge som mulig hehe.  

Nyt kvelden, det skal jeg!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Oppussing er slitsomt, så det er lurt å ta litt pauser og hente litt krefter innimellom,
      selv om det er rot og kaos rundt omkring.
      Kos deg masse med Bridgerton og nyt kvelden! 🙂

    2. Syns det er heilt innafor at dere tok dere en pause – for jøsses som dere har stått på 😊
      Og jeg skjønner veldig godt at du kutta den lysbehandlinga for denne gangen..
      Håper kvelden og natta di var god, og at du får en riktig fin fredag ❤

      1. Ja det var godt, men man tar aldri pauser i hodet, det er slitsomt🤗
        Fytti rakker’n det kunne jo ikke fortsette faktisk, men nå er det lindring med annen behandling.

        Natta var ok, sov dårlig, men håper din var fin🥰

    3. God morgen!

      Ja – den lysbehandlingene var litt vond under føttene…? Vent til dere er ferdige med oppussing er kanskje lurt ja…

      Den serien har jeg sett – og den er såååå fornøyelig! Lurer på om jeg har sett sesong 2?? Om ikke så har jeg noe å glede meg til 🙂

      Lag deg en fin fin fredag Lene Elisabeth 🙂

      1. Ja fy søren, det var altså sååå vondt, fikk heldigvis sluttet med det for nå og begynte på annen behandling.

        Jaa den er altså SÅ fornøyelig, ser siste episode på sesong 2 nå😭

        Takk det samme til deg Mette❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg