En liten trassig unge

Altså fy som jeg nyter dagene som er nå, knallvær, varme og lune kvelden. Også at dette skulle komme nå i August da gitt, herlig! I dag så fikk vi levert 5 favner med ved, dumpet i gårdsplassen (etter vårt ønske). Så i noen timer så ble det stabling av dette og dere kan tro det var varmt. Jeg var som en liten trassig unge i dag og hadde egentlig absolutt ikke lyst til å være med å gjøre den jobben.  

 

Men, det var bare å svelge sutringa og sette i gang. Lettere sagt enn gjort i starten, det var litt vel mye på en gang.  er det veldig deilig å tenke på at det er klart til kulden kommer og at vi slipper å tenke på å skulle få tak i. Det er ikke bare bare nå til dags, så må jo kanskje heller si at jeg er takknemlig for at vi faktisk fikk ved vi kunne stable. Bestilte tidlig i sommer for å være sikre på å få, det tror jeg var smart. 

Nå er det snart natta her i huset og i morgen venter en ny strålende sommerdag. Håper dere har det fint og nyter dagene

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Der var du igjen ja 🙂 Sikkert lurt med ved hvis man kan bruke det. Jeg bor jo her jeg bor og det blir strøm.. Men det er også greit. Kos deg videre. Her er det jobb igjen, og merker ikke så mye til været på utsiden denne uken. Og i helga har det liksom vært litt FOR varmt for min smak 😛

      1. Litt av og på, men heldigvis mer på enn av for tiden 🥰
        Strøm går fint det også, men heldigvis kan vi fyre i dette store huset 🙏
        Noen ganger kan det faktisk bli for varmt ja, det er jeg enig i ☀️☀️

    2. Smart å bestille tidlig, ja – nå er det ingen ved å oppdrive noe sted her i nærheten…. jeg har fått det jeg trenger, og puster ut….. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg