En mørk og stormfull natt

I går blåste det så det dunket i veggene her og jeg var sikker på at det kom til å bli en mørk og stormfull natt. Det skal vel litt mer til for at det skulle bli det, men det fikk meg til å tenke på de som faktisk har hatt Gyda på besøk. Her blåste det 18 i kasta og andre steder i Norge opp imot 45 i kasta! Så, det var bare en bris her i forhold så det må ha vært veldig heftig der det traff som verst. Det gikk sikkert ikke 5 minutter mellom hvert kast heller der slik det gjorde her. Fytti, den vinden har virkelig makt!

 

Ny uke, nye muligheter dere og januar begynner å dra seg mot slutten, velger å tenke på det slik i hvert fall siden vi er ca en dag over halvveis. Så gjenstår bare februar så er vi på god vei mot riktig årstid, det blir bra! 

 

Foreløpig er det null corona her i huset, prøven var negativ og det liker vi. Men det viruset sniker seg nærmere og nærmere, det er i hvert fall sikkert. Men, sånn er livet, det er enkelte ting her i verden man ikke får gjort så fryktelig mye med. Selv om at man prøver jo så godt man kan å unngå denne lumske piggete kula. Jaja, corona meg her og corona meg der. Uansett, nå er det mandag, sola er på vei og jeg skal få orden på helgerotet. 

🥳 Og vet du hva? Jeg er på plass nr 29 på topplista i dag, JIPPI! 🥳 Takk for drahjelp Bunny med dette  🥰luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Godt at testen ikke var positiv 😀
      Ja den vinden har tatt tak her ute ved havet – men nå er det over! Lettelse phu!

      God ny mandag til deg 😀

    2. Ja den vinden. Tenk å være i en båt på åpent hav når slikt skjer. Når stormen kommer. Da føler man seg liten da. Ingenting å stille opp mot. Men det er jo på en måte et kick også, noe man aldri glemmer. Når det gjelder det viruset så har det mutert så mange ganger nå at folk kan begynne gå tilbake til å være redd for edderkopper og huggorm, for når våren kommer, så kommer alle de kule krypene, hahaha.. og du, at du ser at flere er innom bloggen din er helt og holdent du selv som har gjort, folk får lyst å følge deg når de ser hvor flott du er. Om bloggen din ikke er så kontroversiell så lyser personligheten din gjennom, og du har utelukkende positiv innstilling, og det er vi mange som trenger nå, så fortsett med det Lene. Vi andre trenger litt mer Lene skjønner du 😘

      1. Ja fy, veldig glad jeg ikke er på havet i slikt vær. OMG! Det har tydeligvis du vært? Ja, det har heldigvis det, men er skeptisk likevel på ein måte 😊 Men får man det så får man det, har ikke helt styring på det. Åh ja, så moro det blir å bare være redd for sånne ting da. Veps er det jeg er mest redd for på sommeren hehe.

        Det er ikke helt og holdent min fortjeneste, du er jo bare så innblanda hehe!

        Takk, du er så god, du gir meg motivasjon og takk❤

        1. Ja, noen ganger, det største inntrykket var vel å være i en lastebåt som går rundt. Metoo, vepsen er mitt problem. Jeg løp rundt i Svinesund med to brett cola i armene og folk flokket seg rundt og lo. Hater de vepsene, drittsekker med vinger. Edderkopper og slanger er kule de, og vennlige 😜

          1. Oiii kan jeg lese om det noen plass? Ja vepsen får meg til å springe rundt som en gal og kan ikke noe for det. Hehe, syns jeg ser deg. Kule og kule, det kan jeg ikke si meg enig i. SKUMLE heter det.😨

    3. Det har vært mye vind ja. blåste friskt her hos oss, og vi er ikke ved sjøen akkurat nå engang. Trær over veien, og strømbrudd m.m. Så nå er vi glad det er over for denne gangen.
      Så bra testen var negativ. Like godt hver gang det. Som du sier, så får vi det kanskje til slutt, men vi prøve å unngå det så godt vi kan. 😉 Ha en fin mandag! Og gratulerer med flott plassering! Vel fortjent. 😀

      1. Ja vi har ikke vært i nærheten av den styrken dere har opplevd, men godt den er over nå for dere <3 Ja, det er noe med det å være negativ i denne sammenheng, vil gjerne forbli slik. Takk, det var kjempemoro å se seg selv såpass høyt på lista❤

    4. Har ikke merka noe særlig til den stormen her oppe heller..
      Og flott at det er koronafritt hos dere også – positivt at det er negativt, som det sies 😉
      Gratulerer med flott plassering, og ha en flottersfin dag <3

      1. Så bra, den har visst vært ille enkelte plasser. Ja, liker det coronafritt, men det kommer vel en dag😌

        Tusen takk for det, moro moro🥰

        Takk det samme til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg