En natt med mye irritasjon

Det er ikke bare “fælt” å våkne grytidlig, noen ganger slik som nå i dag så er det bare kos. Det er helt stille, jeg tenner noen lys, tar frem en iskald iskaffe og bare nyter min egen, rolige tid etter en natt med mye irritasjon. Du skjønner, jeg smurte inn beina mine i går før jeg la meg slik jeg alltid gjør, men siden jeg gjorde det altfor tett innpå leggetid så kunne jeg rett og slett ikke legge meg uten sokker på.

 

Det er jo bare slik det blir da, må man så må man liksom. Men, etter regn kommer sol og etter en natt full av irritasjoner, så er det en fin morgen som fjerner nattens grums. (som jeg attpåtil kan skylde meg selv for).  

 

Det passer meg veldig dårlig for det er noe av det verste jeg kan tenke meg, altså det å sove med sokker. Våknet 100 ganger av at jeg “hang” fast i sengetøyet med beina, klarte vel å surre disse sokkebeina (kan jeg si det?) inn i det trekket slik at når jeg snudde meg så fikk jeg ikke med meg de forbaska føttene på en måte. Vel, det resulterte i at jeg sto opp litt før 05 da, klarte ikke helt å sovne igjen.

Men, jeg føler meg opplagt, så da er det jo ikke noe å syte for. Ønsker dere en fin dag og en god morgen 🙂

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg er dårlig på smøring her og der, så skjønte ikke helt: må du ha sokker på på natten pga smurte føtter? Forklar meg 😊Jeg var oppe 04.30 🥴

      1. Jeg skiftet på sengen i går og det er vel hele hovedgrunnen til at jeg ikke ville legge meg med denne kremen som tar mer enn lang tid å trekke inn 😜 Glemte å gjøre det før det var like før jeg skulle legge meg, derfor ble det sokker. Burde heller hoppet over smøringen fant jeg ut i dag morges😊 OI, det var tidlig, men når sovner du på kvelden?

    2. Ikke godt å sove med sokker på nei. Men må man, så må man…
      Værre å våkne så tidlig. Våknet 04:25 i dag og fikk ikke sove igjen jeg heller. Nærmer seg tid for fullmåne igjen skjønner jeg ☺
      Sovnet heldigvis rund 23 i går kveld, så det ble noen timer likevel. Følte meg våken men nå er jeg trøtt igjen 😄 Nyt dagen din! Klem ❤

      1. Ja nå er jeg jammen meg skikkelig trøtt igjen jeg også, men har ikke tid til å sove 🤗
        Godt at det ble noen timer likevel, da går det liksom an å stå opp tidlig innimellom

        Klem❤

    3. Gooood mårra =)
      Nei å sove med sokker på, er ikke en favoritt – så de tas av før jeg legger meg – hjemme…
      Men så er jeg i perioder mer ute å sover – i bilen, telte, under åpen himmel..og daa er det litt viktig med sokker på føttene..og vår, høst og vinter bruker jeg også lue og votter når jeg sover 😉
      Ha en flottersfin dag <3

    4. Må jo le litt da… Det er ikke greit å sove med sokker nei… de snarer seg inn i det meste 🙂
      Jeg har ligget med smurte bein innesurret i plast og deretter i sokker – … for å få mest mulig fukt – en slags kur… og det er ikke morsomt nei 🙂
      Og opp klokka 05.00! Da må du ha ei formiddagshvile du da 😀

      1. Det skjer ikke en gang til for å si det sånn hehe 🤗 ah sånne fotmasker er digg!

        Nå har jeg nettopp kommet hjem fra bytur, så det kan hende jeg finner sofa’n etterpå ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg