En ny runde er i gang!

Julen nærmer seg med stormskritt og jeg begynner å tenke litt på DIY prosjekter, jeg har sett noe på pinterest som jeg tenker at jeg skal prøve meg på. Herlighet sier jeg bare på hvor mye man egentlig kan lage for slikk og ingenting i forhold til det å faktisk kjøpe det ferdig. Prosessen med å lage ting er jo også så hyggelig og jeg gleder meg til å komme i gang. Tenker å vente i hvert fall et par uker slik at november er godt i gang først og “ingredienser” må jo handles inn. Alt til sin tid ikke sant! 

I dag er det fredag og huset har fått en liten shining’s, tok en del i går slik at det ikke var så mye i dag. Fordeling er ikke det verste man kan gjøre når man har 200 m2 å ta seg av. Og det skal sies at barna er flinke til å ta seg av sin del. Var en tur hos hudlege i dag igjen, og en ny runde er i gang med behandling på bena, fy f altså. Det er rett og slett no forbanna dritt å ha disse plagene! Men, ikke så mye annet å gjøre enn å følge det de sier. Life goes on og nå er det rett og slett helg, en helg uten noen forpliktelser, DET er digg.  

 radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg