En rå, ufiltrert og brutalt ærlig meg!

Ny kategori 

Jeg har jo snakket en stund om at jeg ønsker litt forandring på bloggen min, ikke sånn i det daglige liv, men et og annet innlegg. Og jeg har nå nesten kommet til en enighet med meg selv om hva det skal være. Jeg ønsker en kategori som skal hete noe som “rett fra levra” der jeg tar opp forskjellige meninger jeg sitter inne med og kanskje ikke har med i mine daglige innlegg. Finpussen på tankene rundt dette er ikke helt i boks, men nærmer seg med stormskritt.  

 

Det forandrer seg ikke 

Som dere vet så er mine innlegg ganske så barnevennlige og som flere har kalt en feelgood blogg. Jeg skal ikke slutte med det, for jeg må være den jeg er i min blogg, men jeg har flere sider av meg. Nå har jeg blogget i over 3 år og det har til tider vært utrolig vanskelig å utelukke mye av mitt daglige liv. Denne bloggen er min, den omhandler meg og bortsett fra Rune så snakker jeg veldig lite om andre i mitt liv som er en del av min hverdag.  Slik vil det fortsette også! 

 

Tråkke på noen’s tær 

Men mine tanker og meninger skal komme mer frem i denne nye kategorien og jeg skal gjøre så godt jeg kan for å ikke filtrere bort ord. Dette blir ikke en kategori der jeg er mitt daglige jeg og det i seg selv blir en utfordring. For jeg er vant til å komme med gode ord, mine gode tanker og positive vibber. Jeg har ganske sterke meninger også som jeg egentlig ikke behøver å legge et lokk på, problemet mitt er at jeg alltid har vært litt redd for å tråkke på noen’s tær.  

 

En mening om det meste 

Jeg har en mening om det meste, det har vi vel alle. Jeg sier dem bare ikke så høyt bestandig, men i år 2022 skal jeg jo gi litt mer f og si mer av hva jeg egentlig mener. Det blir spennende for meg å tråkke utenfor min komfortsone offentlig og jeg er spent på om jeg faktisk får det til. En rå, ufiltrert og brutalt ærlig meg, vil det gå liksom? Utfordringen kan være å finne temaer jeg skal ytre min mening om. Har DU noen stikkord til meg om tema?  

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

30 kommentarer

Siste innlegg