En steg i riktig retning

Halvveis til helg, og selv om at man ikke har fullpakka dager med besøk og gjøremål hver eneste dag/ettermiddag så flyr jammen meg tiden fort. Ønsker man det så finnes det alltid noe å gjøre til enhver tid. I dag så har jeg fått gjort en ting jeg har drøyd for lenge med å gjøre, men jeg tenker at det er bedre sent enn aldri. Jeg har bestilt tannlege time og fikk time om allerede to dager. Var ikke det litt for kjapt da? Nei, jeg skal hoppe i det rett og slett.

 

En steg i riktig retning er oppnådd i dag, klapp på skuldra til meg!

 

Det er en ting jeg virkelig må jobbe med når det kommer til meg selv. Jeg liker å ha litt tid på meg når jeg skal noe jeg ikke liker. Det føles bedre der og da å vite at det er 2 dager til jeg skal noe enn å gjøre det med en gang. For ja, hun hadde en ledig time i morgen tidlig også, men neei! Bortsett fra det så skal jeg nå gjøre meg klar til å dra bort en tur, denne ettermiddagen skal ikke brukes hjemme og det skal bli skikkelig godt. Dagen blir så mye bedre med en liten plan for den og det har jeg i dag.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg