En ulykke kommer sjeldent alene..

Jeg har alltid hatt det slik at hvis noe går meg i mot, så går veldig mye meg i mot den dagen. Knuser jeg en bolle, så knuser jeg som regel et glass senere. Slår jeg tåa, så sparker jeg som regel borti noe senere. Altså en ulykke kommer sjeldent alene hos meg. Men i det siste så har det liksom ikke skjedd mer etter at jeg har enten skjært meg, knust noe eller mistet noe. Er ordtaket over for min del? Det hadde isåfall vært perfekt, for jeg kan virkelig være ei kløne. Jeg mener det er uflaks da, men de rundt meg er uenige, de mener jeg er klønete eller vimsete.
Ooops, altså å velte et glass brus eller vann, det skjer jo ikke SÅÅÅ ofte.. max 1-2 ganger i måneden. Det er vel ikke så altfor ofte? Eller er det det? Jeg er som barna, må sette glasset godt innpå bordet og holde med begge hender tror jeg. Noen er bare litt mer utsatt for slik uflaks enn andre, og jeg er en av dem. Nå skal jeg sette meg et mål, ikke velte eller knuse noe på en måned.. Så ønsk meg lykke til  🤞🤞🤞

Ha en fin kveld videre 😘

signature-fonts

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg