En velfortjent shoppingtur 😊

 

Jeg er ikke akkurat den som bruker mye penger på meg selv eller interiør for tiden, men i dag så satte jeg meg i bilen og kjørte på en liten shoppingtur. Nå ville jeg ha noe nytt på stuebordet, men det rare er at når man skal ut for å kjøpe noe så er det så vanskelig å finne noe. Men hvis jeg ikke skulle ha handlet noe så hadde jeg funnet masse. Typisk tenkte jeg, så da latet jeg som om jeg ikke skulle kjøpe noe🙄

Gikk jo ikke å late som så da var det bare å se videre, jeg var på utkikk etter noe i gull, en liten forandring liksom. Så kom jeg over denne flamingoen.. DRIIIT TØFF!! Men, lot den stå der videre….for denne gang😜Elsker å gå i slike butikker altså, det er så inspirerende og jeg tror rett å slett det hadde passet meg å være meget rik tiiiihiiiii (ihvertfall for en dag). Da hadde denne ønskelista blitt oppfylt. Etter å ha vært i den ene og den andre interiørbutikken endte jeg opp med dette ❤ Ikke den potta, for den jeg ville ha var de utsolgt for, så den skal jeg hente i Sandefjord 😊Vet ikke helt hva det er med meg og dyr, men jeg finner ALLTID et eller annet dyr jeg har lyst på he he 😊

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld 😘

-Lene- 🌹

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg