Endelig!

Åh du herlige lørdag! I dag var det godt å våkne opp etter 7,5 timer med søvn, det var første gangen på en uke. Det lover godt og formen i dag er endelig bedre, hosten kommer nok til å henge i litt, men det gjør ikke noe. Det aller viktigste er at energien er bedre og jeg har det bra. Phuuu, det var en hard økt dette, men alt ligger nå bak meg! TAKK for alle omtanker og god bedrings ønsker, dere er FINE!

 

I dag så skal denne labyrinten av ei stue få kjøre seg, for nå er a mor i farta. Her skal det ryddes, ordnes og få bort alt som ikke skal være her. Skal ikke ta den helt ut, men rolig og behersket arbeidstempo.

 

Nå har vi gått igjennom julegavelista, skrevet opp alt som skal være i hver gave og da går gavekjøp så mye enklere og kjappere. Hey, det finnes håp for en uke før jul uten å måtte tenke på noe, akkurat som jeg hadde planlagt og det er godt! Håper dere er i rute og kan nyte en avslappende tid uten stress og jag, det syns jeg alle burde gjøre. Det er verdt stress nå og ikke da.

Ha en nydelig lørdag alle sammen 

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg