Endelig!

I går kveld så jeg en svær ring rundt månen og gikk ut for å ta et bilde av det og når jeg snudde meg mot nord så jeg jammen meg nordlys for aller første gang i mitt liv. Endelig! Det var spesielt og så fint, for alt jeg vet så var det MYE finere før jeg fikk ut, men jeg fikk et glimt av det. Fargene danset så vakkert på himmelen så jeg kan skjønne de som drar på jakt etter dette. Og jeg fikk bare sett litt av det som var, men litt er bedre enn ingenting, jeg har ihvertfall sett det. 

Veldig mange som har sett dette og fått tatt så mange fine bilder, men dette var det jeg fikk tatt. Ellers denne helgen så blir det vel bare å være hjemme, Rune skal testes siden han er nærkontakt av en smittet og som forventet så kommer dette viruset bare nærmere og nærmere, så krysser fingra for negativ test på han.

Ønsker DEG en fin lørdag og du, så du nordlyset?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer
    1. Akkurat nå føler jeg meg litt, bare litt altså, misunnelig på deg. For jeg har aldri sett nordlyset, og skulle så gjerne ha gjort det. Vakkert er det og flott at du fikk tatt bilde av det 🥰

      1. Det var min aller første gang også og hadde jeg visst (fulgt med) at det var en mulighet å se det i går så hadde jeg vært forberedt og reist en annen plass der bilde kunne blitt mye bedre❤ MEN, jeg fikk tatt bilde og jeg fikk sett det så JIPPI!

    2. Nordlys er vakkert! Og du fikk med en del i bidet ja 🙂
      Jeg har også sett det slik – og kanskje litt kraftigere til tider.
      Krysser fingre for negativ test!
      God lørdag 🙂

      1. Ja veldig fint altså, fikk med meg litt og måtte ta bilde av det, aller første gang jeg har sett det så det var gøy ❤
        Takk, det gjør virkelig jeg også, har ikke veldig lyst på det for å si det sånn🤞

        Du også, kos deg masse

    3. Jeg så MASSE av det da jeg bodde i Alta for mange år siden. Det var tydelig og klart, og nesten hver dag føltes det som jeg så det 🙂 Du hadde jammen fått med deg litt på bildet der ja 🙂 Ha en fin kveld Lene <3

      1. Det er jo bare så vakkert, jeg skulle så ønske jeg fikk sett det sånn skikkelig med klare farger. Men for meg som ikke har sett dette før, så var det godt nok som en første gang 🙂 Men, fikk et bilde og det var moro.
        Ha en nydelig kveld du også ❤

      1. Jippi og takk for det, det var kjempegøy. Åh heldig er du og jeg kan tenke meg at man aldri blir lei, akkurat som naturlig fyrverkeri på himmelen i form av rosafargene hele vinteren her❤

    4. Jeg gikk glipp av nordlyst i går også, jeg ble helt i baylis og kaffe så jeg satt halvdøsen på sofaen hele kvelden…kaller det ærbessliten je 😉

      1. Det kommer forhåpentligvis flere muligheter og DA burde du kanskje være oppe på Granli 📷 Baylis og kaffe er jo virkelig en god erstatter så skjønner deg godt. Lov å være sliten på fredda’n 🙂

    5. Å heldige du… jeg la meg altfor tidlig – og selvom jeg har nordlysapp og fikk varsel på tlf, så hadde jeg sovna! Nordlys er jo så spennende! Håper på negativ test altså! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg