Endelig, det var virkelig på tide!

Etter nok en natt med vanskeligheter for å sove pga den forbaska presenningen på “taket” over sitteplassen vår bestemte jeg meg for at i dag SKULLE den ned. Jeg vet at Rune er uenig og ville ha den der, men nå hadde jeg fått nok, i vinden så smeller den så jeg skvetter ut av senga nesten. Så da satte jeg i gang med å fjerne alt fra bordet, rydde og vaske ut av kjøleskapet der ute og når klokka nærmet seg tiden for at han skulle komme hjem begynte jeg med å fjerne presenningen.

 

Endelig, det var virkelig på tide at jeg skal klare å sovne selv om at det blåser litt.

 

Ga ihvertfall uttrykk for at jeg drev med det. Er nemlig avhengig av hjelp til å få ned alt og vet at oddsa for at han gidder er MYE større om jeg er “igang”. Og jeg fikk rett heldigvis, han orket. Jeg bidro der jeg rakk opp så tok han resten i en fin saggestil (alt kler den smukke). Nå er jeg så fornøyd både med at den er nede og at vi nå er komplett ferdig med alt ute til vintermånedene. Da slipper vi å tenke noe mer på det. Stemorsblomstene blomstrer enda faktisk, det er litt kult i slutten av oktober.

Selv om at det er litt kjipt at det er så lenge til utesesongen så er jo vinteren også veldig fin, spesielt hvis det faktisk er litt snø da. Vi er jo ikke akkurat heldige som får skikkelig vinter slik som før i tiden. Det fineste jeg vet er jo masse snø, kaldt og sol. Så for min del kunne det snødd skikkelig i 2 dager, forblitt kaldt slik at snøen ble liggende hele vinteren. Det er jo så vakkert og MYE bedre enn slapseføre som vi egentlig får hvert eneste år.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

8 kommentarer
    1. Utrolig mye lettere å få hjelp når en liksom “er igang” 😂 Jeg venta på at det skulle beises litt i sommer og tok et tak med kosten selv (det er ikke mye jeg orker) og plutselig var gubben der og annekterte prosjektet! Er det det som kalles kvinnelist?

    2. Jeg tror det var lurt å ta bort den presenningen ja 😀

      Og for et vakkert vinterland-bilde!

      Nå kommer vinteren snart – og vi har uansett tak over hodet og ved til å fyre med 😀
      Lag deg en god dag 🙂

    3. Kjempefint på uteplassen hos dere, Lene! Ser virkelig koselig ut. 🙂 Kvinnelist er undervurdert 😉 Jeg gleder meg ikke til vinter, men det er sannelig fint når det ser ut som på bildet ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg