Endelig er trappegangen ferdig!!!

Jeg kan ikke tro at jeg endelig kan fortelle at trappegangen er ferdig!!! Det er så utrolig deilig og det syns Rune også, han har stått på i dag for at den skulle bli ferdig. Og den ble akkurat slik jeg hadde sett for meg, perfekt! Er det en ting jeg virkelig setter pris på så er det at jeg har en handyman i hus, finnes ikke en ting han ikke får til. Han er kanskje ikke like glad for at han har en dame med kreativ hjerne i hus, for det betyr mer jobb for han. Jeg tegner opp skisser og når han ser jeg kommer med et ark så finner han frem arbeidsbuksa. 

Her har vi allerede begynt å sette opp nye plater på veggene, før så var det en bord med noen utskjæringer på så det var godt å få bort. Det gjenstår en list på høyre side rundt overgangen på slutten av hylla, litt akryl og litt silikon, men det har vi kjøpt inn i dag så det er den aller siste finishen. Men jeg syns det ble en utrolig forandring og så mye finere, og det gjør meg så glad. Denne trappegangen skal Rune ha all ære for, jeg har rett å slett bare holdt han med selskap og kommet med innspill. Ble så ivrig på å vise resultatet at jeg glemte å tørke over hylla og sette pynten ordentlig på plass. Men alt til sin tid, jeg er ihvertfall superfornøyd og i kveld skal jeg kikke litt etter en liftgardin som passer inn. Neste prosjekt som jeg allerede har begynt på skal jeg gjøre selv (kanskje med litt hjelp til montering). Spilevegg over tv’en i stua, der er jeg godt i gang, men fy søren så slitsomt det er å pusse. Jeg pusser med maskin, men blir helt gåen i handa jo. Men får bare holde ut, jeg skal få det ferdig i dag slik at jeg kan behandle det i kveld.Det er ikke bare ei ku som er løs her i gården hehe! Ha en fantastisk fredag alle sammen og nyt helgen.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer
    1. Så fint det ble da 🙂 Jeg har også en handy man. OG er kreativ selv. Men vi gjør lite i forhold til hus. Er jo ikke vårt eget dette 🙂 Jeg tror dere passe veldig fint sammen 🙂

      1. Takk, det syns vi også 🥰 mye mer jobb enn vi så for oss, men det gikk helt fint 🙏 Tror ikke jeg heller hadde brukt så mye tid på hus hvis det ikke var vårt. Du er kjempekreativ og skaper mye bra på bloggen din 😊 Ja jeg tror vi er en fin match ❤️ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg