Endelig er vi i gang…

Reklame | Bygghjemme.no

“Dette innlegget er i samarbeid med Bygghjemme”/ Sponset

Alltid når det er sol ute så trekker jeg for gardinene, for så fort solstrålene treffer så blir vinduene glovarme. Og ikke bare det, men det er rett og slett flaut hvis det kommer besøk, for de ser så møkkete ut. Men det er de jo ikke, men jeg er litt lei av å fortelle hvorfor for hver gang, og det gjør jeg jo for at det nettopp ikke skal være så flaut.

For en stund tilbake skrev jeg et innlegg om mine punkterte vinduer, det finnes ikke noe som er verre enn tåkete vinduer. I går så tok jeg tak i Rune og sa at NÅ er det på tide at vi begynner å se på nye vinduer. Etter å ha kikket litt rundt på nett, fant vi vinduer vi falt for både i utseende og pris på Bygghjemme. Så nå skal det bestilles, så rekker vi å få dem levert og satt inn før sommeren gjør sin anmarsj. Dette er virkelig etterlengtet.🙏

Vi har i dag 2 faste vinduer, men disse skal byttes ut til 3 stk. Tenk og endelig kunne vaske og faktisk FÅÅÅ blanke fine vinduer igjen, og ikke minst det at de ikke er iskalde på vinteren og glovarme på sommeren. OG gardinene kan få henge fint på én plass.

Hvis du er på utkikk etter nye vinduer ta en kikk på Bygghjemme du også

-Lene-

Ha en fin dag🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg