Endelig fikk jeg det til!

Jeg har bestemt meg at jeg skal ukeshandle LENGE, men har jeg fått gjort det frem til nå, NEI! Men i går bestemte jeg meg for at nå var det på tide å sette igang med det. Så da jeg sto opp i dag satte jeg meg ned å planla hele uka, dro å handlet og det føles SÅ godt. Trenger ikke å tenke tanken: “Hva skal vi ha til middag i dag da tro?”, endelig fikk jeg det til! Så nå er det bare å krysse fingrene for at dette kan fortsette fremover.

Så denne uka blir det følgende middager:

Mandag: Blomkålsuppe til barna og meksikansk gryte til oss (rester fra i går).

Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng med raspet gulrøtter.

Onsdag: Karbonader, potet og grønnsaker.

Torsdag: Pasta med hjemmelaget kjøttsaus.

Fredag: Taco.

Lørdag: Hjemmelaget pizza.

Søndag: Hjemmelaget potetstappe med stekte pølser og grønnsaker.

Alt av brød, pålegg, yogurt, havregryn, tørkeruller, dopapir og frukt er også på plass. 2150 kr!  

Klapp på skuldra til meg 💪

Ha en fin dag videre

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg