Endelig kan jeg fortelle det

Alle som har holdt på en hemmelighet lenge uten å kunne fortelle det vet hva jeg snakker om.

Prøvd så godt jeg kan å holde det for meg selv, men det har ikke vært lett.

Rart at ingen har skjønt at det var i ferd med å skje.

Ingen har ihvertfall spurt meg om hva jeg skal komme med.

Ligger noen hint rundt omkring om det.

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal fortelle det.

Når jeg forteller det så tror jeg det er flere som får sjokk.

Aner du hva jeg snakker om?

Rune er den eneste i huset her som vet det, men nå skal også andre få vite det.

Regner med at du lurer nå? Det kommer i mitt neste innlegg så fort jeg er ferdig med det.

 

Ha en fin dag videre

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg