Enkelte ting blir jeg aldri lei av å nevne

I dag skal det være litt egenpleie for i dag går turen først til neglpåsetting så skal jeg til frisøren og jeg gleder meg til begge deler. Her hjemme blir det så klart jobbing etter denne da vi skal bli ferdige med prosjekt nr ørten hundre. Apropos prosjekt, jeg kunne ikke vært mer glad enn jeg er for måten vi samarbeider på og for ikke å snakke om måten vi kommuniserer på. Hadde det ikke vært for at vi nailer det så kunne vi aldri ha gjort alt vi har gjort sammen.

 

DET er jeg veldig takknemlig for. 

 

Man kan hvis man vil og ofte er det lurt å velge sine kamper og tenke før man snakker, da blir stemninga så mye bedre enn hvis man bjeffer til når noe ikke er ok. Det tok meg noen år å lære at måten man snakker på er utgangspunktet til krangel eller en fornuftig samtale om ting. Det er i hvert fall utrolig godt å vite at man kan ytre sine meninger og ta imot andres meninger uten at det rister i veggene. Ha en strålende dag og gjør den til den beste du kan!

sugarstyle-millenial-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Det gjekk lang tid før også jeg forstod dette med hvordan man snakker på… tonefal…bråhet…er utslagsgivende for hvordan mottaker tar det…. 🙂

      Lag deg en fin onsdag 🙂

    2. Veldig bra tankesett det der 😊 og utrulig viktig både overfor en partner og andre mennesker. Er veldig glad for at både jeg og broren min også har den evnen – ellers hadde vi aldri fått dette camperprosjektet i gang – for ikke å snakke om ferdigstille det.
      Er litt på etterskudd med lesinga (igjen) men håper du hadde en riktig koselig dag med egenpleie 🥰

      1. Ja det er en viktig ting å tenke på når det gjelder kommunikasjon med andre mennesker❤ Godt dere jobber bra sammen, det gjør prosjekter så mye mer kos.

        Etterskudd med lesing, tror ikke du slår meg, ALDRI vært så på etterskudd med lesing NOEN gang. Trist egentlig.

        Takk jeg koste meg masse❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg