Er det mulig å forandre væremåte så ekstremt som hun gjorde..

Man burde kunne oppføre seg ute blant andre mennesker uansett hva slags humør du er i i utgangspunktet. Det som er så synd er at noen mennesker ikke klarer det. For et dårlig humør må jo ligge i bakgrunn når man kan forandre seg så fort. Jeg var på en butikk i dag tidlig og skulle levere noe i en avdeling. Jeg var i godt humør og var egentlig glad for at jeg var der fordi dette var noe jeg skulle ha gjort for lengst. Ting tar litt tid innimellom, men sånn er det bare.

Sammen med meg i ventekøen var det ei dame, hun smilte og sa hei til meg, og det var jo utrolig hyggelig. Slik høflighet gjør godt faktisk. Men den høfligheten forandret seg fort, for når det var min tur tok ting litt tid. For det første så kræsjet systemet der, pluss at jenta bak disken fikk opplæring. Jeg forstår at ting kan gå galt innimellom og jeg hadde både tålmodighet og tid til å vente på at pc’en som kræsjet skulle komme seg opp på “beina” igjen.

Ha tålmodighet med alle, spesielt med deg selv

Men det hadde ikke hun bak meg, omg er det mulig å forandre væremåte så ekstremt som hun gjorde. Hun sto å mumla dritt om de bak disken først, så ble hun mer høylytt og til slutt så sa hun : “Unnskyld meg, men har dere ikke noen som KAN jobbe her, kanskje noen som vet hva de driver med? Det er ikke sikkert hun (jeg) har tid til at dere ikke vet hvordan man skal jobbe?” Jeg bare ehhhhh….

Jeg snudde meg til henne og sa: “Jeg har all verdens tid så det går fint, det er ikke deres skyld at systemet er vrangt!” Hun knurret til meg som om at jeg var dum som hadde forståelse og sa til dem bak kassen: “Finn noen som kan dette, jeg har ikke tid til denne opplæringen!” De prøvde å forklare henne at det var ikke opplæringen som dro ut tiden, men systemet. Men det øret ville hun ikke høre på og gikk ut av butikken i høylytt protest. Så tydeligvis så burde HUN finne en annen dag enn lørdag på å dra i butikker. Er det mulig!

Hun skulle bare visst at rett etter at hun forlot butikken startet systemet opp igjen. Blæh til henne!

Ha en fin lørdag alle sammen 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. ÆSj!! Kjedelig når folk er så sure. Lørdager lager lett stressede folk. Man bør egentlig ikke bevege seg ut lørdager om man ikke er av den blide sorten, for det KAN bli ganske pyton der ute på alle måter 😀 Men jeg har hatt en fin dag så langt. Null sure folk 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg