Er det mulig?

Litt sminke og en liten dash endless summer så er jeg good to go, nå skal jeg kjøre til Tønsberg en tur. Apropo sminke.. Jeg har lenge ikke skjønt helt greia med at beauty blender skulle være så ekstremt godt å bruke, jeg har ikke vært helt enig i det og ikke syns jeg det har lagt seg så fint heller. 

Så kjøpte jeg et par nye av real techniques sine.. samme som jeg hadde før, bare at jeg denne gangen bestemte meg for å lese “bruksanvisning”. Vel, kanskje ikke så rart at jeg ikke har vært helt fornøyd med disse harde svampene og ikke syns det har blendet seg så bra heller.. De skal jo ekspandere i vann først.. OMG er det mulig???Jeg har brukt de rett fra pakka jeg da i mange måneder..Neida så, det er ikke bare bare å få med seg alt, men NÅ kan jeg si at jeg elsker dem og de blender godt. Uff, jaja godt man aldri blir for gammel til å lære…

Ha en nydelig kveld 😘
signature-fonts

 

2 kommentarer
    1. He-he 😀 Jeg bruker ikke noe særlig annet enn mascara jeg, så jeg ville nok gått i samme “fella” 😀 Fin fredag til deg Lene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg