Er det rart jeg sier jeg er heldig…

Jammen så hyggelig at jeg plutselig var ferdig med isolasjon fra klokka 23 i kveld da, koselige nyheter vil jeg si. Har skikkelig mange planer i morgen skjønner dere så det passet godt… Vel, la oss si det sånn i hvert fall, det er vel ikke himla mange som vil ha meg på besøk enda kan jeg tenke meg og det er forståelig det da. Men, jeg kan dra på butikken og på rusta og på biltema og overalt! Glede!  

 

Og si jeg ikke fryktet corona er feil.

Må si jeg er glad jeg fikk dagens variant og ikke delta.

Ingen store skader skjedd for min del.

Klar for hverdagen slik jeg kjenner den.

Rusta, here i come.

Omtanker jeg har fått er så utrolig satt pris på.

Nå er jeg frisk!

 

Livet forandrer seg vel ikke så himla mye vil jeg si, men veldig godt å kunne legge dette bak meg for en stund. Nå får jeg lov til å gjøre som jeg vil og når man på en måte blir fratatt den muligheten helt så kjenner man litt på det på en annen måte. Det er jo noe helt annet om man ønsker det selv liksom. Uansett så er jeg egentlig veldig fornøyd jeg nu, jeg overlevde corona og det med god margin. 

I det jeg skulle avslutte dette innlegget banket det på døren og der sto det ei venninne med en oppmuntringsgave med tanke på både tapet av Sheriff og alt. Er det rart jeg sier jeg er heldig, altså……… jeg er rørt! 

20 kommentarer

Siste innlegg