Er jeg bare vrang??

Jeg er et vanemenneske og liker forandringer ganske dårlig, selv om at jeg faktisk har bedret meg veldig de siste årene. Men jeg har problemer med å tilvenne meg nye ting og er faktisk ganske så sta og ofte lite villig til å prøve. Nesten så jeg er redd for at det faktisk går veldig bra, men jeg vil ikke ha denne forandringen som burde vært helt normalt i denne settingen.

Jeg har min side, Rune har sin side i sengen, men jeg liker å ligge med vinduet oppe året rundt, han helst ikke. Han har hatt den siden i 6 år nå. Men jeg burde vel ha plassen min nærmest vinduet egentlig. Men jeg har ALDRI liggi på den siden noen gang i hele mitt liv. Jeg har prøvd å ligge der på dagtid, men det blir bare HELT feil. Derfor så har jeg bestemt meg oppi hue at jeg ikke kommer til å få sove hvis jeg må ligge der.🤦‍♂️Sannheten er at jeg burde vel ikke være så sta på det området, men det er skikkelig vanskelig å skulle gi fra meg min plass. Jeg trives godt inntil garderoben min. Det er der jeg alltid har vært og der jeg føler jeg trives best. Men så har jeg en samvittighet som får meg til å tenke på dette helt tiden.. What to do? Hadde dere byttet uten problem? Er det det samme for dere hvor dere ligger i sengen?
signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg